2012. szeptember 29., szombat

Röfi: Súlymérés 6. hét

Sziasztok! Na, már másfél hónapnál járunk, és megint jött egy súlymérés. Összességében egész jól ment a kajálás és a mozgás is ezen a héten, leszámítva a pénteki borozgatást, pizzázást... :o). Tegnap kicsit jobban odatettem magam ezért, így az eredményen nem látszik meg szerencsére:

78 kg, azaz -1 kg a héten. összesem -7 kg! Mértem a centiket is:


0. hét
3. hét
6. hét
Mell
105
103
103
Derék
89
84
84
Csípő
111
107
104,5
Comb
71
68,5
66
Felkar
35
36
nem mértem
Súly
85 kg
81 kg
78 kg

Tök érdekes, hogy az első 3 héten a derekam, hasam indult be nagyon, 3 hét után viszont az teljesen leállt, a combom és a csípőm viszont szépen megyeget lefelé. Készítettem reggel képeket, és azokról is ez jön le, a hasamon most nincs változás a 3 héttel ezelőtthöz képest, a fenék-csípő-comb tájékon viszont végre látom a változást! Szerencsére a mell sem ment lejjebb az elmúlt 3 héten, bár tudom, hogy előbb-utóbb valamennyire az is lemegy.

Amúgy annyira jó, hogy már a ruháimon is tök érzem a változást, konkrétan kellemetlen helyzetbe is kerültem emiatt.... Múltkor bementem trappolni egyet a belvárosba, és felhúztam az egyik gatyám, éreztem, hogy bő, de hát még örültem is neki. A belvárosban viszont konkrétan lecsúszott rólam, annyira kellemetlen volt, szerencsére hosszabb felső volt rajtam, de így is úgy néztem ki gondolom, mintha ilyen mély-ülepű gatya lett volna rajtam, és éreztem, hogy csúszik még lejjebb...A kezeimet szorosan a testemhez szorítottam, és gyorsan kislisszoltam egy nyugisabb utcában, ott felhúztam a gatyám, és jöttem is haza.

Ruhagondban vagyok, hogy kevés olyan ruhám van, ami pont most passzentos rám. De nem akarok most ruhákat vásárolni, mert úgyis év végéig fogyok még, és akkor meg minek, lehet be kéne vetetni a gatyákból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése