2012. szeptember 14., péntek

Röf-Röf: Negyedik hét eseményei

A hét elég sűrű volt program szemszögéből. Vacsi is volt, megint meg kellett állni szerény étekkel, csak most rizs volt a köret. Viszont a héten szerdát kivéve volt torna.

Tornám:
- hát gyakorlat (kezek tarkón törzsemelés felfelé, majd a lábak is csatlakoznak 4x20)
- fenék (négykézláb lábemelgetés hol az egyik hol a másik 4x20 "nagy és kis lábemelgetésekkel vegyítve), valamint a fenék gyakorlatnál én alkalmazom a fenékizomzat "összehúzogatását"-nagyon kemény-
- láb : 1. külső comb (oldalamra fekszem 90 fokot zárnak be a lábaim és emelgetem itt is hol kicsi hol nagyobb lábemelgetést végzek, majd kinyújtom a lábaimat és úgy is emelgetem 4x20)
2. belső comb (ezt ülve is elvégzem nem tudom hogy hívják én úgy kaptam amit a lábaid közé beteszel és összenyomod úgy 4x15-öt és fekve felemelem a lábaimat és ki be emelgetem itt is nagyobb lengések illetve kisebb lengésekkel 4x20)
- has: 1. alsó rész (lábemelgetés 20 és egy kicsit a föld felett megtartom 10-15 másodpercig)
2. oldalhasizom (egyik lábamat keresztben ráteszem a másikra és ahogy a képen a könyökömmel próbálom elérni a lábamat) Mindkét irányban 4x20.
3. és sima hasizom (felhúzom a lábaimat és nem teljesen ülök fel csak a lapcokáimat emelem fel a földtől.
- kar (amit a lábaim közé teszem azt nyomogatom össze a két kezemmel)

Kb. ez a torna 35 perces.

A mai nap 45 perc szobabiciklizés vár rám.

Vacsi megvolt anyukám fejlődik csinált nekem, tepsiben párolt pipit zöldséggel és gombával megszórva. Fini volt.

Holnap pedig én szeretnék főzni zöldséggel töltött tésztát, ha sikerül összehoznom igyekszek fotók készíteni róla. De még a zöldséges ételeim még nem az igaziak, van mit fejlődnöm ezen a téren. Mivel anno vettem kukoricalisztet így a tészta kukoricalisztből lesz, viszont nagyon kevés olívaolajon akarom megsütni, mivel előtte megpárolom a zöldséget, amivel kibélelem a tésztát, így csak a tésztának kell megpirulnia/megsülnie.


Imádom a túrót, így desszertet is csinálok: túró, xilit, natúr joghurt, és mindez összekeverés után valamilyen gyümölcsre öntve. :) Jó étvágyat!:)

2 megjegyzés:

  1. Jó kis tornád van. Lehet lenyúlom pár elemét.:)Jól hangzik ez a zöldséggel töltött tészta is. Majd írd le hogyan csináltad és persze fotózd le:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igyekszem összehozni a tésztát, és eszembe fog jutni hogy le akarom fotózni. :)
    Ezt a tornát egyrészt magamtól találtam ki valamint Réka tornájából, bár Röfinek bejött Réka tornája, nekem nem szimpi, szerintem "szadista". Ha már edzettebb leszek és nem lesz rajtam súlyfelesleg és már az izmosodásnál tartok akkor talán rákattanok. :)

    VálaszTörlés