2012. szeptember 25., kedd

Röfi: Fogyókúra utazás alatt

Tegnap Budapesten töltöttem a napomat, munkaügyben utaztam fel, és reggel 5-től este 9-ig talpon voltam gyakorlatilag. Kíváncsi voltam, hogy vajon hogy fog menni ezen a napon a diéta, mert máskor ilyenkor mindig csomó csokis kekszet be szoktam falni, mert stresszelek a közlekedés miatt is, meg a fontos megbeszélések miatt, és utána rendre találkozni szoktam nem fogyózó barátokkal, akik akkor örülnek, ha jól megetethetnek. 

Szerencsére egész jól alakult, reggel szilvával és banánnal indítottam a napot, azután ebédre cézár sali volt 1 dl vörödborral (ennyi belefér! :o)), uzsira szintén sali és egy kis leves, este pedig pufirizs fetával és uborkával.
Sport kimaradt, egész nap rohangáltam, meg amúgy is jól jött egy pihenőnap, mert előtte 4 napon át toltam Jilian  Michaelst, és a szülőknél ráadásul 3,5 kilós súlyzóval, mert ott nincs kisebb, attól még most is izomlázam van.

1 megjegyzés: