2012. szeptember 17., hétfő

Röf-röf: Ha harc, hát legyen harc

Nem tűntem el, az én súlyom a sok mézes tea hatására, meg ez a jó kis takony visszatarthatott a fogyiból. Én a negyedik hétre:

Eredeti súlyom 94,5 kg, ami mára 91,1 kg mértem, az előző hetihez képest 0,4 kg ment le.

Eléggé összecsaptak a fejem felett a hullámok. Drága munkahelyem sem örül a betegségnek, kijelentették, hogy nem akarják hogy táppénzre menjek, azon csodálkoztam hogy nem mondták nekem azt, hogy vissza se menjek. Előszeretettel nyúzzák le azokról a bőrt, akik tisztességesen elvégzik a munkájukat. Hát most csak tudják meg milyen a helyzet mikor nem vagyok ott.

Szakdogámat is írnom kéne már, vagy huszadszorra variálom át a tartalomjegyzékemet, valahogy nem akar menni a dolog, nem jön az ihlet, hogy hogyan is nézzen ki a dolgozat.

Előszeretettel nyúzigálnak azok is, akiket a nyakamba vettem plusz órákat tartani nekik.

Nemcsoda hogy jött ez a nátha, valahogy meg kéne tanulnom nemet mondani.
És ez a suliba járás sem az erősségem. Úgy érzem hogy csak pihennék, meg pihennék. Annyira fáradt vagyok.

De nem adom fel, a sok hatás ellenére, csak lemegy rólam 0,4 kg. Örülhetek annak, hogy nem pluszba jön fel, hanem lemegy. (Hisz stresszevő vagyok). Ha lassan is DE LE FOGOK FOGYNI.

30 kilótól szeretnék megszabadulni, eddig 3,4 kiló ment le (egy hónap alatt). Szóval hátra van még 26,6 kilo. Hm menni fog ez! Ha harcolnom is kell érte, akkor harcolni fogok.


2 megjegyzés:

  1. Szia Röf-Röf! Kapja be a munkahelyed! Kívánom az illetőnek, hogy húzzon le két műszakot egymás után 38 fokos lázzal!

    Gratula az eheti fogyáshoz, 2 kocka Rámával kisebb lettél! Ráadásul ekkora stresszben meg betegen. Nemsokára pedig belibbensz a 8-assal kezdődők táborába! Puszi!

    VálaszTörlés