2012. szeptember 23., vasárnap

Röfi: Súlymérés 5. hét

Ma volt mérlegelés megint, tök gyorsan elment egy hét...

79 kg lettem, azaz 80 deka tűnt el rólam ki tudja, hova egy hét alatt.

A mikim egy hetet késett, de tegnap szerencsére meglátogatott, 2 hete zargattak a pms tünetek :S, teljesen kimerültem már, úgyhogy nagyon örültem neki. Jövő hónapban beszerzek ilyen Mensesyl gyógynövényes folyadékot, régebben iszogattam, és meghozta mindig időben, meg kellemesebbé tette ezt az időszakot.

 Most nem igazodok ki, hogy mi van a mikikor szokásos vízvisszatartással? Nekem 2-3 kg-ot szokott nőni előtte a súlyom, ami utána lemegy, de most kb egyenletesen megy le heti kb 1 kg. Szép álom lenne, ha most miki után gyors lemenne 2-3 kg :), de gyanítom az van, h nem zabálok annyi sóóót, és elmaradt a szokásos mutatvány.

Pussz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése