2012. szeptember 12., szerda

Röfi: Torna videó - Rééka, add önmagad!

Amióta elkezdtük a hájainkat leadogatni Röf-röfömmel, lelkesen olvasgatom mások fogyókúra blogjait, olyan sok inspirációt adnak. És hát a csajok írásaiból jól lejön, hogy melyik torna videók menők manapság. Kedvet kaptam hozzá, hogy kipróbálgassam én is őket. Most először a Schobert család Rékájával nyomtam le egy fitneszrandit, a Napi 20 perc önmagadért DVD-ről.


Először csak bele-lesegettem, és feltűnt, hogy milyen különleges, ahogy Réka buzdít, kimutogat rám a képernyőn keresztül, és időről időre elkapja egy "Húúúha! Húúúúha!" roham. Kicsit természetellenesnek tűnt, töb bször arra gondoltam közben, hogy Rééka, add önmagad! Igazából még így is sokkal jobb, mint egy átlagmagyar napi panaszkodásait hallgatni :o), meg ők csomó embernek segítettek egészségesebbé, karcsúbbá válni.

Amúgy a torna tetszett, számomra még kihívás, nem bírtam a blokkokat teljesen végigcsinálni.  Nem álltam le közben, hanem amikor éreztem a végkimerülés jeleit, elkezdtem fele olyan lassan csinálni, és csak minden második ütemre feszítettem meg kétségbeesetten tiltakozó izmaimat. Legjobban a fenék csípős rész tetszett, mert hát azt a részt szeretném jól megerősíteni, és a has-comb is tetszett. A felsőtesttel nem voltam 100%-ig elégedett, kevésnek éreztem a bemelegítést, és ilyen tempóban nem tudtam normálisan kivitelezni súlyzóval a gyakorlatokat, lehet ez is ízlés dolga, hogy én személy szerint a súlyzózással a lassabb, koncentrált mozdulatokat kapcsolom össze. Illetve úgy éreztem, a bicómat kevéssé dolgoztatja meg, a vállat vette nagyon kezelésbe.

Összességében szerintem jó ez a program, ízületproblémásoknak is jó lehet, mert nincs benne ugrálás. Erősítő gyakorlatok vannak benne, ugyanakkor szerintem eléggé felviszi a pulzust is, és jól megizzaszt, legjobban talán a felsőtest blokk ilyen. Én szerintem időről időre elő fogom venni, max néhány alkalom után leveszem majd a hangot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése