2012. szeptember 2., vasárnap

Röf-röf: Katasztrófa nap

Katasztrófa volt a tegnapi nap. De nem is tudom hogy lehet kivédeni. Reggelire natúran ettem 2 szem virslit, ebédre egy joghurtot. Aztán jött a délután a rokonlátogatás. Első kérdés remélem nem ebédeltél. Egy nagy mosoly nem nem ebédeltem. Jó mert négyfogásos kajálás vár rád. Úristen, minek annyi!!!!!!!
Első fogás: gyümölcsleves 1 evőkanálnyi lecsúszott belőle
Második fogás: rizs, tejszínes tökös csirke. Két kanál rizs, egy kanál pipi.
Harmadik fogás: őzike, petrezselymes krumpli. (Basszus a gyenge pontom krumpli, mért kellett olyan fininek lennie, hát abból kb. négy kanálnyi lecsúszott, és egy mini őzike darab, mert mikor megtudtam hogy őzike, már nem is nagyon kellett.)
Negyedik fogás: gesztenyés torta 1 szelet + talán ötödik fogás belém erőszakolt maffin 1 db.

Igyekeztem keveset meríteni mindenből, de a krumpli kifogott rajtam. Ez mind hat óra előtt történt meg, de este tényleg éhes voltam, a megemelkedett inzulinszint miatt. De utána már nem ettem semmit. Ami biztos, hogy nem fogytam, hízni, nagyon remélem, hogy az sem.

De visszavágtam annyival nekik, hogy vittem egy nagy csoki desszertet. :D

Aranyosak voltak kitettek magukért, én voltam a hibás, nem figyelmeztettem őket hogy diétázom.

1 megjegyzés:

  1. Szia Röf-röf! Ügyes vagy nagyon, hogy megálltad, hogy csak pár kanalakkal egyél a négyfogásos kalóriaáradatból! Én biztos nem bírtam volna ki!

    Pusz!

    Röfi

    VálaszTörlés