2012. szeptember 15., szombat

Röf-röf: A mai nap szörnyű

Hogy miért is? Mert sikerült, igen tisztességesen megfáznom. Mi lehet az a tisztességesen? Úgy fáj a torkom hogy legszívesebben kikapnám a helyéről, az orrom úgy folyik, hogy elképzelni sem tudom honnan termelődik ennyi váladék. És 5 másodpercenként prüszkölök.

De megcsináltam a tegnap leírt töltött zöldségemet, ami végülis valami raviolihoz hasonlít.

Recept:

Tészta:
2 db tojás
15 dkg kukoricaliszt
15 dkg fehérliszt
víz

Töltelék:
250 dkg gomba
2 db paprika
1 db hagyma
és párolt mexikói zöldség

A tésztát meggyúrmáztam, összedobáltam a cuccokat és csak gyúrtam meg gyúrtam meg gyúrtam. Azt hittem sosem jön össze. A lehető legvékonyabbra sodortam.
A töltelékhez 1 ek. olívaolajat tettem és megpároltam, a lehető legtöbbféle fűszert tettem hozzá. (bors, vegeta, bazsalikom, fasírt fűszerkeverék stb...)

Majd a tésztát nagyobb kockákra szaggattam és hogy minden összeragadjon, semmi ne folyjon ki a helyéről, a kockadarabokat bekentem tojásfehérjével, majd töltelékből, és persze óvári zsírszegény sajtot tettem rá, majd összehajtottam villával a széleit megnyomkorásztam és még kívülről is bekentem tojással.

Majd nagyon forró sós vízben kifőztem, sajtot szórtam rá és fokhagymás natúr joghurtot tettem mellé.
Desszert a tegnapi túró:

125 g túró
1 dl natúr joghurt
és ízlés szerint nyírfacukor díszítésnek szőlő

A képekért elnézést, nem a legjobb minőségű. Jó étvágyat!

Nekem meg jobbulást!:)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett a tészta. Azt hiszem én is fogok majd csinálni valami ilyesmit.:) Mielőbbi jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Röf-Röföm!
    Sajnálom, hogy beteg vagy, jobbulást!!! A holnapi súlyméréskor levonhatsz fél kg-t, mert akkor annyi biztos takony!
    Nagyon csábítóak az alkotásaid!
    Puszii!

    VálaszTörlés