2012. szeptember 29., szombat

Röfi: Súlymérés előtt

Holnap lesz a 6. heti súlymérésünk :o). És pont így előtte, tegnap sikerült kirúgnom a hámból. Barátokkal ment a buli, és lecsúszott 3 pohár bor, meg pizzát is ettem. Az életmódváltásunk óta ezen a napon fogyaszottam a legtöbb kalóriát, 1700 kcalt,  210g szénhidrátot. Mozogtam is, így elvileg ezzel együtt is fogyós napnak kellett lennie elvileg, de a gyakorlat sokszor mást mutat, na holnap kiderül minden :D.

Amúgy egész jó hetet zártam ezt a kilengős napot leszámítva. Jilian Michaels 30 days shred programja nálam lesz vagy 40-50 napos, mert kimaradnak napok közben, van, hogy mást mozgok inkább, vagy kimarad egy nap. Eddig 6-szor csináltam meg. Még 4, és jöhet a level 2!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy Röfi! Büszke vagyok rád! Már azt hittem hogy eltűntél, de nem itt vagy és csinálod. Én meg ma rúgtam ki a hámból, mert ettem cigánypecsenyét. Úgyhogy most két és fél óra mozgás következik. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is büszke vagyok Rád, Röf-Röf! Már annyira régóta csináljuk basszus, 1,5 hónap!!!
    Öööö, mi az a cigánypecsenye? :o)

    VálaszTörlés