2012. szeptember 12., szerda

Röfi: Miért vannak szárnyak a hátamon? :o(

Fényképet még nem töltöttünk fel az oldalra, pedig már lőttünk magunkról többet is, majd ha jobban látszik a változás, elkezdek feltenni előtte-utána képeket (alig várom). Most is nézegettem a képeket, és igazából ki vagyok akadva amiatt, hogy szárnyak vannak a hátamon :o(!!!!!!!!

Nézegettem mások előtte fényképeit is, és mások tudnak szép gömbölyű háttal hízni, nekem meg a teteje izmosnak néz ki, a közepén meg ott ficeg 2 szárny bazdmeg. A párom azt mondta, amikor elkeseredetten lesegettem a fotókat, hogy csak azért vannak ott, mert kihúzom magam. De hát basszus csak nem fogok azért görbén közlekedni, hogy ne legyek szárnyashangya!

Nézegettem neten képeket (beírtam, hogy back fat :D), és másnál nem is láttam ilyet, általában vízszintes hurkájuk van az embereknek a hátukon, nekem meg ilyen átlósan van ráadásul. Bárhol  máshol jobban elviselem magamon a zsírt, mert hát oké, legyen zsír a seggemen, combomon, hasamon, ezek ilyen  normális helyek ahová hízik az ember, na de a hátamon????!!!!

2 megjegyzés:

  1. Ne aggódj Röfikém, pitypakk le fog menni a hátadról a zsír. Hisz ha nézem a centijeidet már a derekadból és melledből ment le. A mellrésznél meg reménykedjünk hogy nem a cicidből hanem a hátadból faragtál le. Amúgy én hátizomerősítő gyakorlatokat is szoktam végezni hátra, a fejednél összekulcsolod a kezeidet és fel le emelgeted a törzsedet. Nagyon izzasztó tud lenni. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Röf-Röf! Remélem, hamar eltűnnek! Bírnám, ha a következő 1 kg ez lenne, de hát ez úgyse így megy.
    Kicsit vicces, hogy megszabadulunk a testünk egy részétől :)! Testszobrászkodunk!

    VálaszTörlés