2012. szeptember 16., vasárnap

Röfi: 4. hét súlymérés - képekkel

Sziasztok!

Röf-Röf! Jobban vagy? Remélem meggyógyultál! Büszke vagyok magunkra, mert egy hónapja (illetve 4 hete) nyomatjuk az életmódváltást!!!!!

Az elején az első hónapra 8 kg fogyásról álmodoztam, azt gondoltam volna, hogy az elején belódul, de nem így történt, ami nem is baj, mert szerintem sikerült egy hosszabb távon is tartható evészetet-mozgást belőni. A mai súlymérés eredménye:

Belibbent a mérleg nyelve 80 alá picivel, kb 79,8 kg lehet! -5,2 kg. Ennek nagyon örülök. Fotóztam is magam, és egyedül az oldalról készült fotókon látszik a változás, kb mintha az egész súly a hasamról ment volna le, meg az arcomon látszik meg kicsit. Na egye fene, kicsit égő, de megmutatom a habtestem:


Előröl nem mutatom meg, mert az tökugyanolyan! Mostanában annyit változott a dolog, hogy már bírok kicsit többet  mozogni, az ízületeim kezdenek hozzászokni a terheléshez, és már a futáskor sem jeleznek be (azért 2 egymást követő napon nem futok), így valamennyivel többet eszek, mert érzem, h kell a testemnek, olyan 1300-1400 körül is megeszek.

Röf-röf, kívánok magunknak kitartást a következő hónapra is!!!

5 megjegyzés:

  1. Gratula! :)Látványos,és én látom a combodon is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! A combomnál én arra gyanakszom, hogy csak azért tűnik kisebbnek, mert kicsit más szögből sikerült fotózni :-)

      Törlés
  2. Gratula, tényleg látszik az eredmény! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy Röfikém! Nem tűntem el a süllyesztőben, csak lábadozom. És a sok mézes tea eléggé betett. De hajrá kislány, csatlakozom ismételten a fogyózok mezejéhez.

    VálaszTörlés