2012. szeptember 6., csütörtök

Röfi: Fogyókúrás napok

Már a 18. diétás napnál tartunk, ez a hét szépen megy, bízom benne, hogy a vasárnapi mérlegelésnél megint meglesz a -1 kg, esetleg egy-két tízdekával több. Aztán akkor még egy hét, és reálisnak tűnik lemenni 80 kg alá. A nadrágaimon érzem már a fogyást, a derékrésznél, és combban bővebbek lettek, a következő súlymérésnél centizek is.

Kaja: írtam a blogban az állati fehérje problémámról, hogy a szervezetem tiltakozik, ha túl sokat fogyasztok ebből. Tegnap épp egy olyan napom volt, hogy azt éreztem, na, ma nem megy be hús a rendszerbe. Bevetettem A.nna ötletét, a lencsét. Ebben 26 g fehérje van 10 dekában, ami elég jó, és még a rost is sok benne (persze a szénhidrát is).  Beáztattam  a lencsét, majd feltettem főzni, babérlevéllel, majorannával, sóval, meg felszeletelt gombát is tettem bele. Nem rántással sűrítettem be, hanem vettem múltkor ilyen  lenmag őrleményt, lényegében ez az a cucc megőrölve, ami az olaj kisajtolása után marad a lenmagból. Ezt csak simán belekevertem a lencséhez, nem csomósodott össze. Utánanézegettem még szimpi növényi fehérjéknek, lehet kapni kendermag fehérjét, na nekem ez szimpi :D.

Mozgás: Tegnapelőtt elmentem kocogni, 4,1 km ment fél óra alatt, ez 8.12 km/h. Most örülök neki, csak nem szabad belegondolnom, hogy kb. 10 éve 50 perc alatt futottam le a 10 km-t. Azért emlékszem ennyire, mert egy 10 km-es női Avon futáson történt, és a Spuri, vagy nemtommilyen futós újságban utána betették a beérkezők nevét beérkezési sorrendben időeredménnyel. És én annyira örültem ennek, hogy ezzel kötöttem be az ellenőrzőm, és neon színű kiemelővel bejelöltem, hogy százvalahányadik lettem :).

Tegnap pedig kipróbáltam a pilatest, tetszett, nagyon sok gyakorlat volt a csípő környékére, én pedig épp ezt akarom megerősíteni, helyretenni. Meg fenékre, hasra ment most még rá. Nehéznek tűnt, de nagyjából meg tudtam csinálni. A futás mellé jó lesz szerintem kiegészítő sportnak, a konditermi erősítést később tervezem felvenni a palettára, egyenlőre elég a saját súlyom is :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése