2012. szeptember 7., péntek

Röfi: 19. nap - fogyókúra és a piros mikulás

Kevesebb mint egy hét múlva esedékesek a piros mikulásos napjaim. Nálam az a helyzet, de gondolom sokunknál, hogy ilyenkor visszatartja a szervezetem a vizet (és sík ideg vagyok, de ez most mellékes :o)), feszülök, michelin gumiemberkének érzem magam, és akár 3 kg-al is simán megnő a testsúlyom a miki előtti napokra. Ez kissé hervasztó a fogyókúra idején, és van egy olyan gyanúm, hogy a sok sport és az ezen a héten egész jól kivitelezett kajálások mellett is örülök, ha tartom a súlyomat. Ugyanis már most elkezdtem érezni ezeket a feszülősdiket. Lehet, be kéne szereznem valami PMS teát, vagy csalánteát inni ezen a problémás héten. De legfőképp el kellene fogadnom, hogy ez van, ezt is bele kell kalkulálni a diétába, és továbbcsinálni abban a tudatban, hogy egy hét, és elpárolognak a plusz dolgok maguktól. Na, a pasiknak ennyivel is könnyebb fogyózni :o).

Kaja: szerencsére a cukorsóvárgásom nem jelentkezik mostanában, pici xillitet azért eszem minden nap, ma a joghurthoz pl. Találtam tök fincsi joghurtot, a cba-ban vettem, Kalmár erdélyi natúr joghurt van ráírva, fél littyós kis műanyag palack, 3% zsír mondjuk. Amiért nagyon ízlik, az az, hogy van egy enyhe istálló beütése az ízének, kb mint a bivaly mozzarellánál, ha valaki evett már olyat. A napi fő kajcim hal volt, rájöttem, ezer éve nem ettem, és tök jólesett és basmati rizs, aminek finom dióillata van, miközben fő, meg amiket a családtól kaptam zöldség-terményeket.

Sport: tegnap kocogtam 4,5 km-t, ez most még lassabban ment, mert nem halkítottam le a telót, és hívogattak közben, és akkor megálltam. Most először cserbenhagyott az Endomondo, ezzel a programmal szoktam mérni a futásaim hosszát, idejét, kalóriát, stb, rögtön az elején lefagyogatott, kipróbáltam más alkalmazásokat a telómon, de azok jól működtek. Úgyhogy gyors letöltöttem egy másik programot, a runtastic-ot, az jól szuperált

Ma meg megint elmentem pilatesre, elég kemény volt, most hátra és a karokra ment rá jobban. Lehet holnap csak a kutyiséták lesznek mozgásnak.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok neked Röfi, nagyon ügyes voltál a héten. :) Nekem most nem ment ilyen jól, de nem keseredek el, mert most beindulok. :D Most nem sokat törődtem magammal, inkább mások óhajai szerint cselekedtem, de nem hagyom magam. A mikire meg ne görcsölj rá, gondolj arra hogy rákövetkező héten meg három kiloval könnyebb leszel. :)

    VálaszTörlés