2012. szeptember 1., szombat

Röf-röf: AJJAJ második súlymérés

Hát nemsokára újból mérünk, pár óra múlva. Addig még egy 45 perces biciklizésre készülök.

Nagyon elszaladt velem is a ló ezen a héten, több nasi, főként most az utolsó két- három napban. A héten többet ettem este mint előtte való héten. Megfordult az étkezésem, ma például jól indult a nap rántotta egy kanálnyi olajon, két tojás, és fél hagyma, natúran megettem. Aztán mivel tudtam, hogy délután ünneplés lesz (vacsi), így ebédre szőlőt ettem. Csak hazajöttek a szülők, és ezért egy negyed rántott csirke lecsúszott, plusz négy sült krumpli. Vacsira magamnak csináltam párolt cukkinit, és hozzá répás, paradicsomos pulykahúsit. A többiek meg kaptak krumplipürét és tejszínes- sajtos csirkét (ezt is én csináltam meg). :)

Végülis nem sok kalória, de nem hatkor kellett volna mindezt enni, hanem délre. Röfinek igaza van abban, attól, hogy még megfordultak most a héten az étkezések, hogy délután vittünk be több kalóriát, attól még nem ettük halálra magunkat (még mindig kevesebbet étkeztünk, mint azelőtt). Vagyis még most sem tömöm meg magam az étkezéseknél annyira, hogy kifeküdjek az ágyamon, és azt mondjam, hogy moccani sem bírok. Minden étkezés után érzem, hogy még mindig férne belém.

Jövő hétre most én is módosítok az étkezésemen, reggelre jön a több kalória, délutánra a kevesebb.

Reménykedek, hogy mindezek ellenére fogytunk Röfivel, ahogy írta 1 kilót én is szeretnék fogyni. Vicces, hogy Röfivel nem beszélünk össze, mégis most neki sem sikerült úgy ez a hete mint nekem, egy húron pendülünk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése