2012. szeptember 5., szerda

Röf-röf: Fogyókúrára mit reagál a környezet?

Már egy ideje nem jelentkeztem, köszönhető drága munkahelyemnek, ahol néha :) hergelnek, és ilyenkor bezabálnám az egész hűtőt.
Királyul kezdődött a hét csak bosszantottak meg bosszantottak, melynek köszönhetően állandóan ennék (stresszevő vagyok). Szeretném megköszönni magamnak azt :), hogy stresszevőként, meg tudtam állni, hogy ne zabáljam fel a hűtő tartalmát! És ezért nagyon nagyon hálás vagyok magamnak :).

Sőt ami még ért a héten, hogy hirtelen a kollégáim úgy gondolták, hogy vacsiznom kéne, így elhívtak hétfőn sörözni, hál istennek fizut nem kaptunk így vacsi nem lett belőle viszont ott van az egy liter sör. Mivel későn értem haza torna elmaradt. Tegnap is egy vacsira voltam hivatalos, melynek eredménye hogy fél liter sör lecsúszott, mellé egy pácolt csirkemell, grillezett zöldségekkel. A tegnapi edzés is elmaradt.

De nagy örömömre a mai fenyegetett vacsi elmaradt. :) És jöhet a sport. :( Nagyon nehéz két nap kihagyás után neki feküdnöm egy kis ugribugrinak, de még nincs késő, így 7-8 óra között nekiesem a dolognak.

Holnap egy álletkerti kirándulás vár rám, kíváncsi vagyok ellenfelem mit talál ki kaja ügyileg, de igyekszem kivágni magam.

Hétvégén meg jön a suli, teljes napos maraton egy ültő helyemben. :(

Kérdem én: Ha elkezd az ember fogyózni, mért kezd el félni ettől az ember környezete? mert úgy érzik, hogy nekik kell segíteniük abban, hogy ne sikerüljön a kitűzött célod. Persze tudom ez tudatalatt működik náluk, de már párszor megfigyeltem, hogy amint fogyózol és végre sikerül kitartanod, már jönnek a pizzázási felhívások, a mozi utáni vacsi meghívások, a sörözések és utána a meki gyors kaják....

Persze sejtem magam vonzom be ezeket a dolgokat, mert mikor elkezdek fogyózni igyekszem a környezetemnek ezt nem elárulni. :) :D

6 megjegyzés:

  1. Szia Röf-Röf! Nagyon nagy gratula, hogy ilyen jól megúsztad a kollegális vacsizást! Én is megfigyeltem ezt, hogy tömnének az emberek, még szerencse, hogy én kevesebbet vagyok emberek között, nálam ez a rokonságban gáz inkább. Más téren is ezt látom, hogy ha az embernek kicsit javul a helyzete, akkor sokan irigykednek, meg visszahúznák, Magyarország :o)? De szerencsére v annak, akik támogatnak, szurkolnak, próbálok nekik örülni. ezen a téren Te vagy a legnagyobb támogatóm Röf-Röf :o)

    VálaszTörlés
  2. egyetlen megjegyzest ha megengedtek. ha dieta van, nincs alkohol. legfokeppen nem sor. a fenti kommenttel ellentetben szerintem nem "jol meguszva" lett a kollegakkal valo vacsorazas, hanem totalisan el lett rontva. sajnos az is szamit, amit megiszunk, ez alkoholnal duplan, mert nem csak a kaloriakat kell figyelembe venni, hanem a biokemiai hatasokat, amik a szervezetben vegbemennek (ugyanannyi kaloria cukorbol es alkoholbol a maj ugyanannyi zsirt csinal....)

    hajra lanyok, csak igy tovabb. lassan-lassan osszeall egy kep, kialakul egy kovetheto dieta, de par dolgot szerintem at kellene gondolni.

    VálaszTörlés
  3. Szia a.nna!
    Köszi a bejegyzést, igazad van benne, hogy az alkohol nem túl jó ilyenkor. Csak így a fogyókúra kezdetén a fenti menü még pompásnak tűnik ahhoz képest, amiket pár hete ettünk :D (mondjuk tejszínes tészta+somlói+alkohol :)).

    Köszi a biztatást!! Igen, a diétánk sem tökéletes persze. Sok teljesen ellentmondásos dolog kering gyakorlatilag mindenről a neten, próbáljuk megtalálni a saját utunkat a nagy infóhalmazban. Részemről egy arany középutas, magamra szabott, rugalmas rendszeren ügyködöm. Aztán majd kiderül, mi lesz belőle :o).

    Szia,
    Röfi

    VálaszTörlés
  4. Tapasztalatból mondom, hogy ha kitartó vagy a környezeted megszokja, hogy diétázol, és egy idő után nem fog feltűnni nekik, hogy te salátát eszel és ásványvizet iszol (!!!!). Ezt az időszakot túl kell élni, és a fejükre szarni. Ez a te tested, lesarkítva:nem ők fognak szívrohamot kapni, vagy diabéteszt, hanem te, ha minden marad a régiben.

    Hajrá csajok, csak keményen!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást! Ebben teljesen igazad van. Amúgy most ezen a héten nem is "terrorizálnak vacsikkal". :) De már megjegyzést kaptam, "mintha fogytál volna, látszik az arcodon" :D.

      Törlés
    2. Köszönjük a biztatást! :-) Kitartást Nektek is!

      Törlés