2012. szeptember 18., kedd

Röfi: Szintén ratyin..

Sziasztok! Röf-röföm, Te hogy vagy? Remélem jobban, meg sikerül nagyokat pihengetni! Képzeld, most én is nagyon ratyin vagyok! Nekem is a torkom nyüglődik, ráadásul pár napot késik a mikim, és elárasztottak a leggázabb pms tüneteim is, olyan, mintha elkapott volna egy 1200-es centrifuga...meg az ideg. Remélem, ma már megjön, leszarom, hogy utána meg vér folyik majd a pinámból, de legalább megnyugszom.

Úgyhogy most torna light-ra és kutyasétákra korlátozódik a mozgásom 1-2 napig. A hangulatomhoz mondjuk jobban illene egy black metál zenére őrjöngés lehet (amúgy nem bírom a metált).

A 4 hét kitartásomat megjutalmaztam vasárnap egy kajarendeléssel, megettem egy csirkés dürümöt egy adag hasábburgonyával. Úgy döntöttem, hogy minden hónapban megjutalmazom majd magam, és egyszer egy étkezésre azt eszek, amit csak kívánok (legyen szó akár Magnumról, rántott cuccokról hasábkrumplival meg tartárral,  vagy sütikölteményekről). Jól esett, de túl zsírosnak találtam, meg nem is esett jól az, hogy teljesen dugig ettem magam, régen min dig ennyire leszedáltam magam kajával?? Azért persze nem bírtam ki, hogy ne méregessem le :), és több mint 1000 kcal volt!! Vajon régebben mennyi kalóriát zabálhattam meg egy átlag nap? 3-4000-t?

1 megjegyzés:

  1. Hali Röfi! Hát a slejm "drága" nem akar felszakadozni, de ezt leszámítva elvagyok. Próbálom a céljaimat összeszedni, hogy mit akarok, hogy egy kicsit összeszedettebb legyek, ugyanis most úgy érzem, hogy szétcsúszott alattam minden. Ügyes lány vagy te, hamar helyrekupálod magad. Amúgy én is úgy gondolom, hogy néha (ritkán) ki lehet rúgni a hámból. Te megérdemelted, jól teljesítetted az első hónapod, én viszont nem úgyhogy nekem marad a sali. :) Bár ma paradicsommártást ettem sült hússal.
    Amúgy tuti megzabáltunk egy átlag nap anno 3-4000 kalóriát, ezen én is filoztam már egyszer, brutál nem?
    Hajrá Röfi ügyi vagy!!! Gondolj bele hogy te mennyitől akarsz megszabadulni úgy tudom 20 kilótól és már a negyede lement. HURRÁ!!!!

    VálaszTörlés