2012. szeptember 8., szombat

Röfi: Beérem egy Marilyn Monroe alkattal :o)

Ma felötlött bennem, hogy ok, hogy fogyózok, de mi is egész pontosan a végcél? Nézegettem neten lányokról fotókat, és hát igen, nem akarok csontsovány lenni, hanem megelégszem egy Marilyn Monroe alkattal is :o).


Na jó, nem gond, ha nem pont ilyen lesz,  genetika, alkat, stb., meg nem is ez a típusú nő vagyok fejre, de valamit be kell lőni. 166 cm volt, és állítólag 60 kg (több weboldal többfélét ír, meg biztos változott is a súlya, írtak rá 52-hatvanpár között mindenfélét). Mondjuk én 6 cm-el magasabb vagyok, akkor...
legyen a végcél...
 66 kg!

Na, ez még 16 kg! Akkor legyen már egy határidő is. Számoljunk heti 80 dekával, és akkor az 20 hét, azaz 5 hónap. Tehát:

66 kg vagyok 2013. február 8-án!




5 megjegyzés:

  1. :) Ez aranyos. De igaz, kéne végcél, én pont reggel számolgattam hogy új évre kb 75 kg körül akarok lebegni. :) Szerintem is jó Marylin Monroe alkata, de én ennél izmosabbat szeretnék. :)

    Remélem Röfi összejön a kívánságod, én drukkolok neked.

    VálaszTörlés
  2. Monroenak szerintem tökre jó alakja volt, nem olyan anorexiás gebe, mint a mostani bálványok.:) Én überhiperszuper boldog lennék egy ilyen testtel.:D

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen, jó bőr a csaj! :o).
    Amikor elérjük, akkor meg meglátjuk, akarunk-e még pluszban izmosodni is :o)
    Nekem még tetszenek az arányaiban nagyobbseggű latin csajok is, pl Jennifer Lopez.

    VálaszTörlés
  4. Ha Monroe 166 cm magas, akkor ezen a képen kb 70 kg....extra könnyű csonttal 67-68
    Alkattól is függ, de ha 172 cm vagy és 66 kg akarsz lenni, akkor ettől jóval vékonyabb leszel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ennek igazán örülök, klassz lenne 73-74 kg-nál kb. így kinézni, az már csak 5-6 kg..majd biztos ami biztos szerzek csöcscsücsörítős rucikat :).
      Te is csapatod már újra lefelé a maradék kilókat? Írod majd a blogot?

      Törlés