2012. szeptember 1., szombat

Súlymérés és inspiráció a továbbiakhoz (fogyás előtte utána képek)

Sziasztok!

Én is lemértem magam, 82 kg, -1 kg egy hét alatt, összesen eddig így -3 kg. Kicsit vegyes érzés, egyrészt örülök neki, mert minden egyes leadott dekával közelebb vagyunk a célunkhoz, másrészt pedig elégedetlen vagyok azzal, ahogy összevissza, félig-meddig nyomattam csak az életmódváltást, és ez szerintem nem is azért veszélyes, mert akkor most kevesebb deka megy le egy héten, hanem azért, mert ha már a második héten belelazáztam kicsit, akkor abból könnyen lehet az is, hogy na akkor ahhoz képest még egy kicsike, na akkor egy kicsike csokika is jöhet, nem lesz baj, ha megeszek 2 kiflit vacsira, stb, és simán azon vehetem észre magam, hogy ugyanannyi  és ugyanolyan moslékot eszem, mint a diéta legelején :o).

Röf-Röf, ne keseredj el, tapasztalatszerzés volt ez az egy hét, és egyéb ként is, ha stabilan meg tudnánk maradni heti fél kg-nál, akkor az már 26 kg egy év alatt. Csak tartsunk ki!

Egy kis inspiráció a továbbiakhoz, hogy mások hogyan karcsúsodtak le:

Ez a lány 96 kg-ról ment le 70 alá, és tökjó blogot ír róla. És a 70 körüli kg-al is nagyon-nagyon csinos már:

http://ujtukorkepem.wordpress.com/2012/01/22/ma-egy-eve/

Itt pedig egy videó sok ember fogyásairól:

http://www.youtube.com/watch?v=RrDpEI9FpZ0

Röf-Röf, szívjuk fel magunkat, jó?


3 megjegyzés:

  1. Hát ezek tényleg inspirálóan hatottak. Nem adom fel. :) Nagy lelkesedéssel állok neki a következő hétnek, csak a mai rokon látogatást ússzam meg élve. :D Gratulálok neked, az 1 kg-odhoz, szép eredmény.
    Mondd Röfi mennyit sportolsz te egy héten? Hány órát? És mit sportolsz?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia Röf-Röf!

    Dejó, örülök, hogy sikerült újra felspannolni magad! Hogy sikerült a rokonlátogatás? Ma nekem is nehéz volt, mert kint voltam ősöknél, és hát volt persze fagyika, túró rudi, stb, de megúsztam az otthonlétet 1000 kalóriával, ma már csak valami minit eszek reményeim szerint este.


    Nekem a sportba besegít a tök aktív kutyim, napi 3szor van séta, amiből egy a nagyséta, ami 1-1,5 óra is szokott lenni. Már nem mérem pontosan, de mikor mértem, akkor az jött ki, hogy a Bogyóval napi minimum 5 km -t megyek. És akkor ezen felül meg még amit sportolok. A diéta első hetében futottam vagy 4-5x, aztán a 2. héten ugye a csípőm szarakodott, így csak 2x, vagy talán 3x futottam, ma már újra tudtam menni (3-4 km-t kb), jól bírta a berendezésem. tegnap meg elkezdtem erősítő gyakorlatokat is csinálni, hogy ne izomból menjenek már le a kilók, ha egy mód van rá, fekvőtámasz, guggolások, kitörések ilyesmik saját súllyal.

    Tehát nálam még nem alakult ki pontos rendszer mondhatni.

    VálaszTörlés