2012. október 2., kedd

Röfi: Ajjaj, a nyakam

Átmenetileg felfüggesztettem a 30days shred programot, mert a nyakam most nem bírja a terhelést. Szerintem az ugrálások+ a hasizom gyakorlatok együttesen tesznek be neki. Tudom, hogy a hasizom gyakorlatoknál oda kell figyelni, hogy teljesen a hasizom dolgozzon, ne a nyak, de én erre oda is figyelek, de valami minimális terhelés mindenképpen jut a nyakra, hogy ugye megtartsuk, és ne essen hátra.

Nekem meg alapból van egy kis zűr a nyakammal, pár éve röntgenen mutatták ki, hogy ahol görbületnek kéne lennie, ott egyenes vagy mi, és ezért érzékenyebb, stb, meg a sok ülőmunka is rátesz még egy lapáttal. Volt 2 nap, hogy tök fájt, meg teljesen befeszült az izomzata, és ettől szédültem is kicsit, ezeken a napokon nem volt semmi ugrálás, a Norbi Duci tréningjét csináltam, mondjuk attól meg nem fáradtam el. Azóta már futok újra, tegnap lement 4 km, és nem volt gond se közben, se utána. Kicsit érzem még a nyakamat, de javul, ha teljesen helyrejön, akkor próbálkozom újra a 30day shreddel, max nem csinálom 2 egymást követő nap.

Amúgy meg ilyen "bedugulós" napjaim vannak, hiába eszek sok rostot, meg minden, mégsincs termés, és érzem a pocimon is, h nehezebb, remélem, hamarosan ez változik!

Röf-Röföm, mi van Veled?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A rostok mellett sokat kell inni is, hogy ne legyen bedugulás a vége. (Én is ezzel küzdök, ha nem iszom meg a napi minimum 2 l folyadékot.)

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!
    Köszi a tippet! Elég sokat iszom is, lehet a kevesebb kajamennyiségtől van, vagy nemtommm.Röfi

    VálaszTörlés