2012. október 29., hétfő

Röfi: 71. nap

Ma egy zabálós, de sokat mozgós nap volt, a brutál kalóriamennyiség, amit befaltam, nem a legdiétásabb, de remélhetőleg ellensúlyozza az, hogy délután 4-ig ettem meg a nagyrészét, meg az, hogy elég sok kalóriát elégettem mozgással.

Kaják:

Reggel isteni eper-banán levest csináltam, összeturmixoltam egy átlag méretű banánt, 100 g joghurtot, 100 g epret, meg némi vizet, nagyon-nagyon fincsi lett.

Délben lencsefőzeléket készítettem. A lencse elég jó diétás cucc szerintem, hiába van 100 grammban töksok kalória (350 körül asszem), de ebből rengeteg mennyiség lesz, és sok benne a fehérje (26 g), meg a rost, ásványi anyagok stb. Kb 5 dkg szárazat ettem meg főzelékként, meg 1 evőkanál olaj+rozsliszt volt a rántás bele. Amivel elszállt a dolog, az az, hogy némi virslit is főztem bele, az pedig úszik a zsírban szinte.

Az uzsit szétnasiztam, volt benne 2 cerbona, egy mézeskalácsos pöttyös túró rudi, meg 2 deka tökmag.

A vacsi (du 3-4 körül) volt zsemle (sima fehér, úgy megkívántam..) pannónia light sajttal, 0%-os Activia ivójoghurt, 1 coop csokipuding (ami tök ugyanaz, mint az update hehehe), meg 1 mandarin.

A nagy zabálás összértéke: 1800 kalória, 214Ch, 74zsír, 79 fehérje. A zsírral szálltam el leginkább, meg úgy az egész összkalória 3-400 kalóriával több lett a kelleténél, a mozgásokkal együtt talán egy súlytartós napnak jó.

Mozgás: Chalean Extreme Burn circuit1, 75 perc gyaloglás (2 részletben), összesen 624 kcal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése