2012. október 16., kedd

Röfi: 58. nap

Nyugis egy nap volt, melókeresős, őszies-depizős, ellevős. Jó volt, h telóztunk Röf-Röffel, és jó volt megbeszélni egy-két dolgot, hogy pl. a környezet hogyan reagál arra, ha valaki próbál kicsit jobban élni, na meg a változásainkat ki kommentálja, meg ki nem. És megállapítottuk, hogy akik beszólogattak a hízás miatt annak idején, azok most rendre kussolnak :D:D, és egész más emberektől jön a dícséret. Meg az is szóba jött, hogy vajon mennyi ideig tart még, amíg elérjük álmaink alakját, és hát basszus, még jópár hónap, de utána se ér véget a móka, mert a súlytartás sem piskóta..

A mai napom:

Kaják:
- Reform krumplis pogi zsírszegényen, sütőben sütve, rozsliszttel és kukoricaliszttel, 2 részletben bekajálva
- 10 dkg pulykamell sonka
- Főtt gesztenye 2 részletben
- Feta sajt retekkel, lilahagymával és savanyú uborkával

Összesen 1300 kcal lett, 180g Ch, 35g zsír, 56g fehérje.

A mozgás:
Elkezdtem a Chalean Extreme 3 hónapos programot, remélem, ezt tartósan is bírni fogom én és a nyakam, ebben csak heti 2szer van ilyen ugrálósabb program, a heti másik 3 edzés súlyzós edzés, arra megy rá, hogy építs izmot, mert az izom égeti a zsírt. Ámen. Na szóval ebből megcsináltam ma a burn circuit 1-et, kellemesen megmozgatta az izmaimat. Be kéne szereznem nagyobb súlyzókat is, mert egyelőre 2 db gumiszalaggal, 1 pár 1,5 kilós, meg egy pár 3 kilós kézisúlyzóval gazdálkodom. Kéne még egy 5-ös meg egy 8-as mondjuk pár hét múlva. Aztán remélem, ezt tényleg csinálom is rendesen, nem akarok az lenni, aki csak belekezd nagylelkesen mindenbe, és aztán abbahagyja :D.

Emellett volt még 22 perc futás, a tornával együtt így 548 kcalt égettem.






1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon büszke vagyok rád Röfi!! Ügyes vagy. Én ma a kaja szinten megint jól nyomtam, 3 abonett, májkrém, egy kevéske sajt rá. Ebéd a fincsi tepsis zöldségem, darált húsival. Vacsi meg a porocskám lesz. És ma mindenképp kell sportolni. Ügyi vagy!!! Hajrá-hajrá.

    VálaszTörlés