2012. október 18., csütörtök

Röfi: 59-60. nap

Na, már 60 napnál járunk, tök jóó. Ma azon gondolkoztam, hogy ha majd jön a súlytartósdi, akkor vajon hány kalóriát ehetünk meg egy nap? Tök jó lenne, ha mozgás mellett lehetne majd 2000 kcal körül enni, és azzal tartanánk az álomsúlyt hosszú távon!

59. nap:

Brokkoli krémleves önmagával és zabpehellyel sűrítve, reszelt füstölt sajttal - ez nagyon tetszett, mert teljesen  telezabáltam (3 tányér) magam 335 kalóriából..
Tonhal, mini lepénykével, amit 50 gramm rozs-kukoricalisztből készítettem
Rántotta
alma
2 doboz Danone könnyű és finom (ami cukros szar igazából)
0,3 dl tokaji aszúú...mondanom se kell, ez se kellett volna, de összesen az egész nap mégsem lett rossz:

1375 kcal, 115g szénhidrát, 62 g zsír, 79 g fehérje, lehetett volna több a ch és kevesebb a zsír.

A mozgás Chalean Extreme Burn Circuit2 volt, és 40 perc gyaloglás, összesen 483 kcal. (bár az összes gyalózást sosem számolom bele, mert van napi 3-4 kutyiséta).

60. nap:

Pulykasonka
Főtt gesztenye - nyammm imáádom
Durum tészta szójakockából készült husiszerűséggel
Pöttyös Guru kekszes - hát ez is ilyen cukros nasi, ami nem kellett volna, de nem baj, mert finom volt :)
Activia 0% Meggyes ivójoghurt
Marhapárizsi nyers zöldségekkel

Összesen 1384 kcal, 167ch, 42gzsír, 89fehérje, most a fehérje magamhoz képest sok lett, azt vettem észre, hogy ha sokat mozgok, akkor többet kíván a szervezetem.

Mozgás: Chalean Extreme Burn Intervals+Ab Burner, hát a végére csurgott a hajamból a víz, meg volt, meg 40 perc gyalózás, összesen 578 kcal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése