2012. október 13., szombat

55. nap - Ratyi hét volt

Helló. Na, ma van az 55. diétás napunk, ami méltó ehhez a ratyi hetemhez. Volt benne torok-pocis betegeskedés, laptop elszállás az összes fontos adatommal, anyagi lehetőségeim szemrevételezése, és másik laptop után hajkurászás. Ez lehet, h másnak nem akkora húha dolog, de nekem igen, mivel a munkaeszközömről van szó, így sík ideg lettem, mert elszálltak a munkáim is, és így hétvégére némi plusz melót csináltam magamnak..

Az életmódváltást így kissé háttérbe tuszkoltam, de azért egy alap odafigyelés megvolt. Mivel nem volt gépem és netem, nem írtam pontosan a kalóriákat, mert a MyFitnessPal program után derogált volna a papír és a ceruza, na meg a kalóriatartalmakat amúgy is a netről lesem általában, de tippre tartottam egy olyan 1300-1600 kalóriát, ami kicsit több, mint ami jó lett volna... Azt tippelem, hogy most tuti nem lesz meg a -1 kg heti fogyás, kb -0,5-öt várok, de aztán még az is lehet, hogy nem lesz semmi. Sport kevesebb volt, talán 3 a héten, séta meg több a szokásosnál, pl. gyalog indultam laptopot beszerezni, és 7 km alatt sikerült teljesíteni ezt a projektet. Talán kellett is most egy ilyen hét, ami picit lazább.

A jó hír viszont, hogy Röf-Röföm belendült! Nagyon örülök neki, hogy ilyen lelkes, felvillanyoz vele engem is, és próbálok jövő héten rendesen visszaállni a masszív zsírgyilkolásba én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése