2012. október 20., szombat

Röfi: 9. heti súlymérés előtte-utána fotókkal

Ma van a 63. nap, a súlymérés mellett centiztem is, és fotókat is összeszerkesztgettem. A képeken látom, hogy bőven van még mit dolgozni magamon, de jó érzés az előtte fotókkal összehasonlítani őket. A hasam az brutális volt :D. És durva, hogy kb 2 hónap alatt már eléggé látható eredményeket el lehet érni!

A mai mérlegelés kellemes meglepetéssel zárult, -1,1 kg, 75,3 kg, összesen a kezdetektől -9,7 kg. Azért meglepetés, mert a héten egész sokat ettem, volt benne hétköznap egy 1600 kcal körüli nap, tegnap meg rendesen ki se számoltam, tippre 1700 körül volt, volt benne rántott csirkés szendvics, meg steak burgonya is. Spontán jött egy kirándulás, és nem készültem fel kajákkal előre, így jött az össze-vissza kajálás. Viszont bazisokat mozogtam a héten, tegnap ez a kirándulás elégetett vagy 1000 kalóriát, meg a Chalean Extreme tornákat mindig megfejeltem gyalózással, vagy egy kis kocogással, és így a héten több nap is volt, hogy 7-800 kalóriákat elégettem. Jó lenne ezt megtartani ezután is, hogy sokat mozogni, hogy azért ne gúvadjon már ki a szemem az éhségtől a fogyi alatt sem.

Fotók..:



Továbbra is oldalról a leglátványosabb a változás, talán kicsit látszik már előröl is azért. A hátamon meg szerencsére kisebbek lettek a szárnyaim..ezektől kaptam a legnagyobb frászt a hasam mellett..

Következő részcélok: bemenni 75 alá, és akkor meglesz a -10 kg, utána bemenni 74 kg alá, és akkor meglesz a testtömeg index tartomány egészséges tartománya. Utána még nemtom.

Köszönöm Röf-Röfnek, hogy együtt elkezdtük ezt, és azóta is rendre megtémázzuk az örömöket, nehézségeket, és kívánok magunknak szép folytatást a továbbiakhoz.

Táblázat:


0. hét (aug 20.)3. hét6. hét9. hét
Mell105103103101
Derék89848482,5
Csípő111107104,5102,5
Comb7168,56665,5
Felkar3536nem mértem34
Súly85 kg81 kg78 kg75,3 kg






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése