2012. október 28., vasárnap

Röfi: 70. nap

Vannak olyan napok, amikor úgy érzem, hogy alig ettem, és közben meg már simán elértem a napi kalória-adagomat, más napokon meg azt érzem, hogy csomót eszek, közben meg kalóriára nem is. Ez az utóbbi kellemesebb élmény, és ma ilyen napom volt.

Kaják:

Gombás brokkolileves volt délelőtt-délben a kaja. 25 deka brokkoli saját anyagával és 20 g zabpehellyel sűrítve, belefőzve 18 dkg negyedekbe vagdosott csiperke. Isteni finom lett, és ráadásul jó három nagy tányérnyi összejött 204 kalóriából.

Délután csomó mindent ettem:
2 szelet Cerbona
1 update túró rudi (nem vagyok update fun, gondoltam, megkóstolom)
4 kicsi mandarin (ebben a szezonban először, nyami)
5 deka fagyasztott eper
Jogobella light almás-fahéjas

Vacsira meg házi eperjoghurt, vagy hideg eperleves, kinek hogy tetszik:összeturmixoltam natúr joghurtot (40 dkg), fagyasztott eperrel, vízzel és édesítővel, és isteni finom lett.

Összesen 1119 kcal, ami elég kevés, valószínű a brokkolileves miatt, mert az tényleg tök laktató és nagy menyiség lett kevés kalóriából, még mehetett volna párszáz kcal rá, de nem kívántam plusz kaját. Összetétel: 172ch, 26g zsír, 61g fehérje, a zsír az, ami nagyon kevés lett, holnap mindenképp beiktatok olívaolajjal megcsorgatott salikat is.

Mozgás: Chalean Extreme Burn it Off, és közel 1 óra gyalózás, összesen 369 kcal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése