2012. augusztus 31., péntek

Röf-röf: Gáz volt a mai nap

A mai nap még véget sem ért, de sokminden lecsúszott a torkomon. Reggel egy kicsi sportszelet (a reggelim mellett, jah meg még tejes kávé), gondoltam mért is ne, hisz úgyis megyünk Röfivel futni reggel, helyette sétáltunk, de nem baj az is mozgás volt. Sokat tudtunk így beszélgetni, amely során újból lelkesítettük egymást. Aztán egy másik barátnőmmel taliztam, vele is elmentem sétálni, míg be nem nyögte, hogy akkor fagyizzunk, hm húztam a számat, de basszus mért ne fagyizhatnék, hát lenyomtam két gombócos fagyit (nagyon nem kellett erőltetni, fini volt). Ebédre meg már untam a sok zöldséget, így krumplit ettem, de olaj nélkül sütőben megsütöttem, hozzá párolt hagyma, meg fokhagymás öntet. Márcsak vacsira kell kitalálnom, hogy mi legyen.

10000 lépés mára biztos megvolt, meg már bicikliztem 45 percet, még az este folyamán 1 órát akarok mozogni (bicikli + ugribugri).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése