2012. augusztus 21., kedd

Röfi1: Második nap

Szia Röfi2 és szia mindenki!

A 2. nap kissé felemásra sikerült. Összkalóriák számát nézve jól jöttem ki a dologból, 1300 kcal körül ettem, ez tökjó. Az nem stimmelt, hogy ennek egy részét este, lefekvés előtt alkottam, ráadásul cukros joghurt formájában. A párom este lepett meg velük, még nem követte le, hogy elkezdtem máshogy kajálni, én pedig "ami itthon van azt megeszem" alapon megettem őket... :D.

A  másik meg, hogy nem mozogtam semmit, és a szokásos kutyisétákat is rövidebbre vettem (lesett is a kutyi, hogy mi van  már). Az elmúlt 3 napon kicsit túlzásba estem, és úgy éreztem, kell egy pihenőnap.

A tegnapi kajálásaim:

Reggeli: kb 10 deka szőlő
Ebéd: - 3 tojás rántottának elkészítve, 1 evőkanál olajon (az olaj egyébként nagyon szívatós kaja, mert 1 evőkanálban 90 kalória van, egy deciben pedig 900kcal!!!!)
- 1 evőkanál olajon  megpirítottam egy fél krumplit, és kb 10 dkg cukkinit (a cukinnit viszont szeretjük, mert kb 20-25 kcal van 10 dekában, és  mégis olyan, mintha rendes kaja lenne :))
- paradicsom
- lilahagyma

Vacsi: a 2 ominózus cukros gyümölcsjoghurt + egy kis sajt

Nasik: ettem kis szőlőt napközben, + készítettem nyírfacukros körte-szilva lekvárokat, 2-3 evőkanállal kóstolgattam közben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése