2012. augusztus 19., vasárnap

RÖFI 2:


Nah túlestem én is a szembesítésen, ahhoz képest, hogy még többre számítottam, kevesebb, de még így is nagyon sok:

Súly: 94,5 kg
Magasság: 170 cm

Kar: 37 cm
Mell: 108 cm
Derék: 91 cm (ennyinek kéne lennie a mellbőségemnek és a csípőbőségemnek!!!!)
Csípő: 123 cm (jézusom)
Comb: 71 cm

Mára a tervem:
Reggeli: 3 db abonett, szalámi, paradicsom
Ebéd: rántott tök, az biztos imádom nem mondok le róla :), de salátával, és húsleves
Vacsi: remélem gyümölcsön kívül más nem lesz.

Étrend-kiegészítőm, a káposztaleves kapszula, telítve érzem magam tőle.

Mozgás: biciklizés fél óra és fél óra ugribugri kazira. :)

Mit szólsz RÖFI 1? Számolhatnál nekem kalóriát. :)

Jah és kb. ilyeneket ennék egész héten, a tervem jövő hét végére 92,5 kg.

AKKOR HAJRÁ, és KITARTÁST! (Nem adom fel, már az első nap :)))

3 megjegyzés:

  1. Szia Röfi2!

    Örülök, hogy túl vagy Te is a szembesülésen! Szurkolok, hogy jól menjen a fogyi!

    A kalóriákat nem tudom sajna, mert sokat számítana, hogy mennyi és milyen a szalámi, és mennyi a rántott tök, meg mennyi tészta, hús, stb van a levesben. Ha írsz pontos mennyiségeket dekára, kiszámolom szívesen!

    Puszi, és hajráá!

    Röfi1

    VálaszTörlés
  2. http://www.kaloriabazis.hu/

    Ez egy hasznos kis oldal. Igaz nincs minden kaja benne, de fel lehet tenni a recepteket és lehet jelezni, ha valamit nem találsz meg.

    http://www.macosz.hu/cukorbeteg-tapanyag.html

    Ez is hasznos.
    Amúgy meg kitartás és hajrá, hajrá.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszi az oldalakat, a recepteknek nagyon örülök, ugyanis a kísérletezgetés fázisában vagyok ételek kapcsán. :) Nektek is hajrá. Amúgy én is 30 kilótól akarok megszabadulni. Össze fog jönni Lina.

    VálaszTörlés