2012. augusztus 27., hétfő

RÖF-RÖF: HÁTTÉR

Gratulálok Röfi, hogy ilyen jól ment a tegnap is, a bűnözés ellenére. Nekem is jó volt a tegnapom:
Reggeli: 25 dkg szőlő
Ebéd: párolt zöldség, párolt paradicsomos csirkemell
Vacsi: 3 abonett, májkrém, paradicsom

Kb. hasonló lesz a mai étkezésem is, csak szőlő helyett 2 db banán, bár nagy a kalóriatartalma, de mást nem eszek mellé, egy étkezést kitehet.

Háttérinformációkat is szeretnék mondani, hogy ne gondolják a kedves olvasóink azt, hogy könnyű helyzetben vagyunk, mert ezer okot én is felsorolhatnék, ahogy minap tette anyám, hogy miért nem tudok lefogyni.
Dolgozom napi nyolc órát (ülő munka) távol a szülőktől, ezzel nincs is gond, mert más kaját nem látok a hűtőben csak azt, amit én megveszek.
Hétvégente otthon vagyok szülőknél, már a pénteki utazás megvisel, mikor hazaérek rámtör a zabálhatnék. Talán az otthoni illatok miatt? És anyám rengeteg finomságot főz, csak a kedvenceimet, inkább azt kéne tőlem megkérdezni, hogy mit utálok, mivel mindenevő vagyok. Jah és nálunk minden hétvégén sütinek KELL lennie az asztalon (elhízott család, cukorbetegség is jelen van).
És nem utolsó sorban tanulok, nemsokára megkezdődik a hétvégi egész szombatos suli, amitől már most rettegek, hogy milyen kaját vigyek (mert egész nap szendvicseznek az emberek, és nulla mozgás), hogy oldjam meg.
Szóval sok kifogásom lehetne, de ami igazán motivál, hogy jól akarom érezni magam a bőrömben, ugyanis kb. egy év alatt 10 kilót magamra szedtem (az amúgy is elhízott testemre), eredménye depresszió.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése