2012. augusztus 26., vasárnap

Röfi: Első súlymérés

Bréking!!! Figyelem, névváltoztatás történt a blogon:o)! Röfi2 mostantól Röf-röf néven posztolgat, én Röfi1 pedig sima Röfi leszek!

Nagy-nagy gratula Röf-röf barátnőmnek az első heti fogyáshoz! Csak így tovább, nagyon szuper!!!!

Reggel én is vettem a bátorságot, hogy a röfike testemet rátegyem a mérlegre, tádááámm:

83 kg, azaz -2 kg. ez lehet picivel több vagy kevesebb is, mert én nem digitális mérlegen nyomom, hanem ez a hagyományos, ami nem tud 10 dekás pontosságot. Röf-Röf felajánlotta, hogy mérjem meg magam náluk, de ezt asszem nem merem bevállalni, mert mi van, ha  mondjuk 2 kg-al többet mutat? :) Majd ha 10 kilóval könnyebb leszek, talán :).

A centiket én most nem mértem le, lehet, hogy azt csak 2-3 hetente fogom.

Megünnepeltem az eredményt egy kis nasival, tegnap beszéltünk róla Röf-Röffel, hogy a túrós-gyümis édességek még rendben vannak. Elszaladtam a boltba, és egy ilyet nasiztam:

125 g félzsíros túró - 183 kcal
75 g natúr joghurt - 45 kcal
20 g nyírfacukor -48 kcal
1 nektarin -50 kcal

3 megjegyzés:

  1. Grat!:) Ügyesek vagytok!Nem baj ha nem digitális a mérleged, csak mindig ugyan azon mérd magad úgy gyönyörűen látszani fog a változás:) Mennyit isztok? Napi 3-4 liter vizet le kellene nyomni, az sokat segít:)

    VálaszTörlés
  2. Köszikeee, igyekszünk! :)
    Még nem mértem le, de ha éhes vagyok, akkor inni szoktam, szóval elég sok lehet, mert gyakran van olyan :)

    VálaszTörlés
  3. Könnyen nyomon követhető a dolog ha üveggel iszol:)

    VálaszTörlés