2012. augusztus 19., vasárnap

Röfi1: Kezdőméretek

Sziasztok!

Két 30 éves nagytestű lány vagyunk (Röfi1 és Röfi2:o)), akik le akarnak már fogyni végre! És ezen a blogon keresztül mutatjuk be a fogyókúra nyomorait és örömeit, és biztatjuk egymást, no meg azokat, akik szintén megunták, hogy hájas disznók :D, és sokan beszólnak nekik is, hogy "ÚÚÚrristen, alig ismertelek meg!", és "Hát Veled meg mi történt?!" :).

Tehát Röfi1 kezdőméretei:

Magasság: 172 cm
Testsúly: 85 kg

Mell: 105 cm
Derék: 89 cm
Csípő: 111 cm
Comb: 71 cm - mint másnak a dereka :D
Felkar: 35 cm

 Üdv!
          Röfi1

6 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon hasonlóak voltak anno a kezdő méreteim amikor elkezdtem az életmódváltást. A combom volt kisebb, a derekam viszont vastagabb pár centivel, de amúgy a magasság és a súly az ugyan az:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ketket! Néztem a blogodban, hogy hasonlítanak a röfivonalaink :o)! Remélem, a végeredmény is hasonlít majd :).

    VálaszTörlés
  3. Istene, de szeretnék 85 kiló lenni:) Ahhoz még kell fogynom 30-at.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű, akkor jól vértezd fel magad kitartással és lelkesedéssel! És próbálj találni valakit/valakiket, akikkel együtt nyomathatod a fogyit, így sokkal könnyebb.

      Szia, szép napot! :-)

      Törlés
  4. Jaa, rátaláltam közben a blogodra, Lina, és látom, hogy többen fogyiztok Ti is együtt! :o) Hajrá-hajrá!

    VálaszTörlés
  5. Igen, mert egyedül nem megy.:) Így ösztönözzük, motiváljuk egymást, no meg tartjuk a lelket is a másikban. Osztozunk a hasznos infókon.:)
    Máshogy szerintem nem is nagyon lehet, vagy ha igen, úgy sokkal nehezebb.

    VálaszTörlés