2012. augusztus 25., szombat

RÖF-RÖF: Közeledünk a holnapi első súlyméréshez

Nagyon jó volt a ma reggeli futás, olyannyira hogy teljesen kifeküdtem délelőtt. De nem hagytam magam, megfőztem az ebédemet, kitakarítottam két szobát és még ugribugrizni szeretnék, meg biciklizni. Jaj nagyon fini lett a husim, egy kanál olyan pirítottam egy hagymát (felszeletelve), fél kiló darált húst hozzávágtam :), megfűszereztem, és nyers 2 db barackot meg fél almát hozzávagdostam. Ahogy az ízek összemosódtak, hmmm nagyon fincsi lett, köretnek meg párolt zöldség volt.

A múltkori bejegyzésemnél írtam, hogy Röfi 1 szerintem kevés kalóriát visz be naponta. Felhívott telefonon mondta, hogy olvasta a bejegyzésem, de neki azaz érzése, hogy én is ilyen kevés kalóriát viszek be, elkezdtünk számolgatni, hogy miket eszek és kb. 1100 kalóriát fogyasztok, ledöbbentem mert mindig jól lakom az étkezéseknél, nem nasizok, rengeteg folyadékot iszom (főként szénsavmentes ásványvizet, és naponta egy bögre cukormentes kamila teát) és azt hittem hogy kb. 1500 mindig meg van. De nagyon örülök annak, hogy nincs meg annyi. :) Egyszerűen lehengerel és ez nagyon tetszik Röfi-ben, hogy milyen jól tud lavírozni a kalóriák közt, hogy aminek rengeteg a kalória tartalma, mivel helyettesítse, illetve mivel pótolja/hígítsa. Ezt még el kell tanulnom tőle, nekem ez még nehezen megy. Cukornál sem tértem át még teljesen a nyírfacukorra, itthon édesítőszerezni szoktam.

Izgulok az első súlymérés miatt, mert az első blog bejegyzésemnél írtam, hogy mennyit várok el (mínusz kilót). Nagyon drukkolok hogy összejöjjön, mert az elvárások nagyon fontosak, hisz ha nem jön be én általában feladom.

Sokat segít nekem is Röfi 1, hisz sok lelki nyavalyám is van, amik miatt általában zabálásba menekülök. Tegnap este is volt egy ilyen pillanatom, és rengeteget segített Röfi 1, hogy ne hagyjam el magam, és ne kezdjek el zabálni. Ráadásul otthon vagyok, és tegnap este apám egy tál sült krumplival, és rántott májjal, husikával közelített felém, hogy nem e kérek belőle. Nagy morcosan megfordultam és bementem a szobámba magamra zártam ebben az iszonyat melegben az ajtómat. Sajnos engem itthon nem segítenek a szüleim, sok sok kísértésnek kell ellenállnom, hogy el ne csábuljak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése