2012. augusztus 20., hétfő

Röfi1: Szép-e a kövér test?

Ezen gondolkodtam a napokban. Tegnap lőttem magamról pár bikinis fotót, és ahogy nézegettem, hát igen kövér, de nem láttam mégsem olyan csúnyának. Igazából a 70-80 éves régi fotókon, amiket láttam eddig, a nők egy része kb ilyesmi volt, mint mi most Röfi2-vel.

Asszem arra jutottam, hogy a kövér test nem feltétlen ronda, de manapság ez a kevésbé elfogadott forma, na meg nem is a legegészségesebb (bár ez nem biztos, hogy a vaskosabb formák miatt van, lehet inkább a sok finomított gyári szar miatt, amiket megeszünk?) Persze itt is vannak fokozatok, a lájtos úszógumitúl azon keresztül, amikor a has már előrébb van, mint a csöcs :D, egészen odáig, amikor már nem látod a lábujjadat. Meg valahogy az egész számít, lehet, hogy egy lány 100 kg-osan lehet slampos, büdös, depressziós, és negatív kisugárzású, de lehet életvidám, csinosan öltözködős mosolygós jól megtöltött galamb is, akit jól megtöltenének :).

Lassan kéne írni egy bejegyzést célokról, meg a diéta  módszereiről, de majd holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése