2012. augusztus 24., péntek

RÖFI2: Első kísértés!!!


Röfi 1, nem tetszik ahogy diétázol, nagyon kevés kalória, 1200 kalóriát tartani kéne. Csak azért mondom, mert később mit fogsz enni ha már az utolsó öt kiló minuszt szeretnéd leadni? Amúgy nagyon ügyi vagy, hogy a negyedik napos diétádon is túl vagy és még mindig csinálod!!!! :) Három napos rizikódon átestél. JUHÉÉÉÉ

Tegnap ismerősökkel mozizni mentünk, és utána mindenképpen vacsizni akartak menni. Hát mit csináljon ilyen helyzetben a fogyókurázó? Nos, néztem a jobbnál jobb, finomabbnál finomabb falatokat, mert ilyen svédasztalos helyen voltunk. Jesszusom, agyban kezdtem összerakni, hm köret akkor ne hasábkrumpli legyen, hanem párolt zöldség nagyon jó ötlet az is nagyon gusztusos. Mi legyen mellé? Rántott cuccok tömkelegével, csirkemell amin karfiol és sajt rásütve, hmmmm. Nagy kisértés. Mire odaértem a pénztárhoz, egy görögsaláta figyeget magában a tálcámon. :) Büszke voltam magamra, hogy a sok - sok kisértésnek ellen tudtam állni. Persze az ismerősök szerénynek ítélték meg "étkemet", így tömni akartam a maguk zsíros kájájával, sült krumplival, töltött csirkecombbal, rántott hússal. Nehezen lehetett levakarni őket, már már idegesítő volt.

Ezek után kérdem én, mért zavarja az embereket az, - ha nem állunk be a sorba közéjük és mi nagy erőfeszítés árán csak azért is megálljuk-, és salátával beérjük a vacsit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése