2012. augusztus 20., hétfő

RÖFI 2:

Hát a tegnapi napom nem sikerült fényesen, bár azt ettem amit tegnap írtam, de mellé becsúszott egy kis almáspite, egy kis csoki. :( Nem jó otthon lenni, mert mindig vannak ilyen finomságok.

De most, hogy négy napig nem leszek otthon, így nagyon remélem, hogy betartom a heti  programomat.

Én nem nézegetek a netről diétákat, saját magam fogom irányítani, arra figyelek, hogy sok zöldséget egyek, gyümölcsöt, és az ilyen kalóriabombákat, mint csoki, süti stb... igyekszem hanyagolni. Jah és mindennap min. fél óra mozgást előírok magamnak. :) Vagyis egy nap pihenőt tartok ez legyen péntek.

A mai kajám már elő van készítve:

Reggeli: 3 abonett, szalámi, uborka, és egy kevés sajt
Ebéd: saláta, joghurttal leöntve
Vacsora: 3 db barack

Tegnap én is készítettem fotót magamról, remélem a végkifejletnél látszódni fog az eredmény. Különben tényleg annyira nem horrorisztikus, de a mai világban nem elfogadott ez a külső. Az alakommal elégedett vagyok, keskeny derék, széles csípő, van cici. Csak sajnos több rakodott ezekre a részekre mint kellett volna.

Oh és ráadásul itt van velem a jó kis lépésszámlálóm, minden nap minimum 10.000 lépésnek meg kell lennie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése