2012. augusztus 21., kedd

Röfi1: Miért akarok lefogyni?

Tegnap felmerült bennem a kérdés, hogy miért is akarok lefogyni, és elkezdődött a hülye agyalás, hogy tényleg minek, meg jujj a testem egy részét el akarom pusztítani végülis, meg, hogy csak egy átlagos vékony lány leszek akkor, meg, hogy a fogyás félelmetes, tök nagy változás, és el kell engedni dolgokat, stb. Érdekes, hogy van ennek a fogyókúrának egy ilyen oldala is. Jót tett, hogy Gtalk-oltunk Röfi2-vel, és elkezdte a pozitívumokat sorolni, és ettől leállt ez az agyalásom. Este meg megkértem a párom, hogy fotózzon már le hátulról :D, és ez is megerősített, hogy csak a felesleget akarom kinyírni, és tök szép lesz a végeredmény.

És aki fogyózik, annak tényleg érdemes összegyűjteni, hogy miért is lesz jó, ha lefogy. Én ilyeneket szedtem össze:

- tökjó lesz örülni Röfi2-vel, hogy megcsináltuk!
- rámjön az a 2-3 mérettel kisebb nadrág, amit tavasszal úgy vettem meg magamnak, hogy esély sem volt begombolni, és felhúzni a cipzárt, de nagyon tetszett.
 - meg változik az arcom. Sok fogyókúra előtte-utána fotót lesegettem, és a kövérek arcán van egy "idióta jámborság-óriáscsecsemő" arckifejezés, meg mintha akinek nem jött volna be az élet, amikor lefogynak, akkor meg normálisabb fejük lesz
- fittebb és energikusabb leszek
- megnő az önbizalmam
-  jó lesz pozitív visszajelzéseket kapni az ismerősöktől.
- stb.

2 megjegyzés:

  1. Felteszitek az elkészült fotókat?:)

    VálaszTörlés
  2. Hihihiihh :o)) Hááát, lehet, hogy majd csak akkor, ha lesz mellé karcsúbb utána fotó is.

    VálaszTörlés