2012. augusztus 23., csütörtök

4. nap

Mai kajálások:

R: egy körte

Ebéd: 2 cukormentes tortaszelet (a helyi cukiban lehet kapni nyírfacukorral készültet.Ez sem a legegészségesebb valami, mert hát ugye van benne zsír meg fehérliszt, és a kalóriatartalma sem lényegesen kevesebb, mint a normál tortáé, de legalább nem bassza az egekbe a vércukorszintet.) 

Uzsi: kb 25 dkg főtt krumpli, kevés reszelt sajt, paradic som hagyma.

Összesen kb 950 kalória, még este eszek kevés sajtot nyers zöldségekkel.

Ma gyors séta volt a mozgás, 369 kcal.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon keveset eszel és nincs benne fehérje. A sajt is egy diétagyilkos cucc. Sok kcal még a light is, és túl sok a zsírja. Sonka, túró, tojás, csirkemell, sovány húsok, ezek nagyon kellenének az étrendedbe. Zöldség mehet párolva is.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi a tippet, ezen a napon tényleg túl kevés volt a fehérje. Ezen képzeld eltémázgatok még jókat magammal, hogy hogy oldjam meg a fehérje témát, mert a szervezetem nekem nem nagyon rajong a túl sok húsért és tejtermékért, tojásért, és most, hogy a diétában erősen lecsökkentettem a tészta-cukor-fehér liszt kombót, nem tudom, hogy mivel helyettesítsem. tudom, hogy a sok fehérje az izom-zsír dolog miatt is jó lenne, de nem veszi be nagy mennyiségben/minden nap a szervezetem, másrészt meg szerintem nem is annyira egészséges, a túl sok állati fehérje rákkeltő is lehet a Kína tanulmány szerint pl.

    A lifetilt blogon lesz egy vega induló, majd lesegetem, hogy ő miket eszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát így nehéz lesz...túrót édesen is el lehet készíteni cukor nélkül édesítővel, tehetsz bele tojást is, és akkor észrevétlenül vized be a fehérjét. Ha ennyire nem csúszik a hús, akkor kénytelen vagy fehérjeport inni, mert hosszú távon nem lehet csinálni hogy csak zöldséget eszel, be kell áldozni magad, nem is kicsit.

      Törlés
    2. Jéé, pont a ma reggeli bejegyzésben írtam ilyen túrós édességről :o).
      Beáldozni nem szeretném magam, magamba erőltetni se szeretnék semmit, arany középút párti vagyok. Amúgy nem csak zöldségeket eszem, most pont egy olyan bejegyzés alatt írogatunk, amelyik nap tényleg alig ettem fehérjét :D.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Röf-röf: ez tényleg jó lencse és szeretem is. Tofut nem próbáltam, de felkeltetted az érdeklődésem. :)

      Törlés
  4. Szia Anna!

    Valamiért ez a nyomorult Spamnek érzékelte a hozzászólásod, most vettem csak észre!

    Köszi a tippeket, a fehérjepor nekem nem szimpi, de a tofut és a lencsét felveszem a repertoárba! Jó finomhangolást, meg gratula az eddigi karcsúsodáshoz!

    VálaszTörlés