2012. augusztus 29., szerda

Röfi: Ideglelés

Na, kicsit idegbajos voltam tegnap, mert úgy éreztem, nem haladok jól a dolgaimmal az életben. Nehéz, változásokkal teli időszakban vagyok, konkrétan kb azonnal kell találnom egy bedolgozós melót, aztán szeretnék az újonnan szerzett képesítésemmel is elindulni a nagyvilágban végre, és egy bonyolult pályázatos szitu kellős közepén is vagyok. És ahelyett, hogy a saját dolgaimmal foglalkoztam volna, kb azzal telt a napom, hogy hallgattam mások problémáit. Külön-külön még jó is lett volna mindegyik beszélgetés, csak összejött, és a fentiek ismeretében estére rámjött az agybaj, hogy elbasztam egy újabb napot, leszívták az energiáimat, nem tudtam kijelölni a saját határaimat.

A diéta ettől függetlenül jól ment, sikerült egy nassolások nélküli, kiegyensúlyozott 1100 kcalos napot tartani, kb 350 kcal lesétálásával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése