2012. augusztus 25., szombat

Röfi1: 5. nap, kalóriaspórolás ezerrel, hogy nyugodtan zabálhassak :)

Tegnap volt a diéta 5. napja, ami mindkettőnknek kicsit necces volt, de sikeresen tartottuk magunkat. Ma reggel pedig együtt kocogtunk, és felszívtuk magunkat erővel a következő egy hétre. Büszke vagyok Röfi2-re, és tök sokat segít, hogy együtt csináljuk, mert ugyanazokon a dolgokon megyünk keresztül, mindent meg tudunk beszélni és lelkesítjük egymást.

A tegnapi, 5. napom:

Nekem eddig a diéta első napja volt igazán nehéz, amikor búcsút röffentettem a megszokott tányér tésztáknak és csokis kekszeknek. Utána valahogy könnyen ment viszonylag, és mivel azért mindig volt valami a gyomromban, nem voltam éhes. Tegnap volt először, hogy rámtört nem is az éhség, hanem az étvágy. Nem amikor kigúvad a szemed az éhségtől, és korog a gyomrod ezerrel, hanem amikor azonnal megennél valami irtó hízlalót, de abból is legalább fél kilót. Szerencsére nem volt itthon sem mi ilyen, és lebeszéltem magam a késő esti kajarendelésről. Már napközben is jobban kívántam enni, mint az előző napokon, és elég sokféle dolgot is ettem, de szerencsére ezekkel a kalóriacsökkentő praktikákkal mégis jól jött ki a vége:

Reggeli:
1 szelet pulykasonka
100%-os almalé felére hígítva vízzel, 5 dl (így hígítva is finom, és egy dl nem 54 kcal hanem 27 kcal)
12,5 gramm csoki - kb 69 kcal (a dm-ben vettem mini alnatura csokit, így nem állt fenn a veszély, hogy befalok egy egész 100 g-os táblát)

Ebéd:

Erről lőttem egy fotót:




Hizlalónak néz ki? Pedig nincs benne max 300 kcal. Északra az a barna pacni tonhal akar lenni. egy kicsi 80 dekás olajos konzerv, amiből jól kinyomkodtam az olajat (jó a kutyinak leönteni vele a száraztápját, hadd örüljön), így kb csak 120 kcal ami a tányérra került. A délkeleti részt uraló akármi lehetne olajban sült burgonyagerezd-kupac is, de nem, hanem ez olaj nélkül, teflon serpenyőben készült cukkini. Megpirítottam mindkét oldalát, utána pedig felöntöttem egy kis vízzel, hogy puhuljon is. A többi cucc pedig paprika, paradicsom, és hagyma, és egy szelet sajt.

Délutáni nasi:
puding diétásan, fél zacskó pudingpor, elkészítve 1 dl tejjel és 1,5 deci vízzel (itt is ment rendesen a kalóriaspórolás), és 2-3 dkg nyírfacukor.

Vacsi: kb410 kcal
25 dkg főtt burgonya
2 szelet sajt
ketchup

Késő este: ekkor jött rám az óriási étvágy, de beértem kb 60 kcalnyi nektarinnal, így az egész nap megállt 1180 kcal körül. És legyalogoltam 342 kcalt.
                                                                    




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése