2012. augusztus 27., hétfő

Röfi: Elnasiztam a vacsorám! :o( :)

Drága Röf-Röföm, teljesen átérzem a helyzetet, én is kisebbfajta fogyi-válságban vagyok! Remélem, hamar túllendülünk rajta! 100% meggyőződésem, hogy tutijól nézel majd ki a megújult alakkal!!

Én a mai napom kissé elbaltáztam, otthon voltam szülőknél, és hát ez elég necces, és nem bírtam teljesen ellenállni.

Reggeli: 2 barack - szuper

Ebéd: cukkini olaj nélkül párolva, fél evőkanálon sütött csirkemell, kevés párolt zöldség - ahogy a nagykönyvben meg van írva

És itt a baki: 1 Magnum fagyi, ami 330 kcal!!!! és pár szem bonbon, ezek így együtt több kalóriát adnak ki, mint amennyi az ebédem volt! És ezzel elértem azt, hogy délután 2 órára már 900 kcal fölött legyen az összkajálásom.

Végülis a nap végére egész jól jöttem ki belőle, mert elhúztam gyorsan futni, és közben néztem az energiafelhasználásomat (Endomondo programot használom gps-es telókával), és lefutottam a Magnumot, szóval m ár azt is tudom, hogy egy Magnum lemozgásához fél órát kell kocognom :)

Utána pedig friss kerti mentából és citromfűből iszogattam gyógyteácskát, vacsira meg megettem 3 abonettet és 2 szelet sonkát pár miniparadicsommal, így 1100-ban megállt a mai napom.

Hajrá Röf-Röf, jók vagyunk!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése