2012. november 3., szombat

Röf-röf: Huha ne utáljatok, amiért ilyen hosszú időre eltüntem.

HÚ mit is írhatnék, elég rég nem írtam ide, de látom Röfi kitartott és szorgosan írta mi minden történik vele. Én sem tűntem el a süllyesztőben, nem adom fel a fogyit. Röfivel személyesen tartjuk a kapcsolatot, és biztatjuk egymást.

Sajnos az elmúlt egy hónapban elég beteges voltam, valami nincs rendben velem. Kivizsgálásra megyek, de nem kell megijednie senkinek, csak sokszor alakul ki a tüszős manadulagyulladásom, és félek, hogy műtét lesz a vége. Hiszen most már addig fajult a dolog, hogy lázasan fekszem otthon (39 fok).

A súlyom most egy ideje stagnál 89,9 kilo, ami volt, hogy feljebb csusszant, de most újra ezen a súlyon vagyok.

A mai napom elég jól sikerült, kalóriaszámlálásra most nagyon ráálltam kb. 1350 kalóriát fogyasztottam és 566 kalóriát égettem el. Az égetésem egy órás biciklizésből és negyed órás has és comb erősítésből állt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése